donderdag 19 juli 2007

Sprintje Onderlangs (door Mathijs)

Allemaal, luistert allennnn *kijkt heel dictatoriaal*
Ik ga morgen op vakantie. Ik kom pas 3 augustus weer terug.
En raad eens? Ik heb mogelijk iemand bereid gevonden. Mogelijk. Misschien. Maybe.
Ik houd nog even mysterieus wie het is (Omg, is het James van Make Me A Supermodel? Wie weet ;)), maar in elk geval is het een bekende. Een mysterieuze bekende. Oh, wat ben ik literair verantwoord ^___^ (< Angelina Jolie (A))
Afijn, ik wens mijzelf een prettige vakantie.
Alaaf! Mathijs

P.S. Mogelijke gastblogger wenst Mathijs ook een prettige vakantie. Come back safe, dear.
P.S.2 Mathijs bedankt en zal (hopelijk) heelhuids terugkeren uit de bush van Borneo. Grapje. Ik ga maar veilig naar Iran. Portugal. Ik ben ook zo'n mysterie.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh Matthijs, ik hoop dat wanneer je terug bent, je ook een schrijfduet gaat doen met je misteryguest... Dat is vandaag heel goed bevallen hier op Canna ;-)).

Veel plezier!

Anoniem zei

Mysterie: veel plezier. En kom veilig terug. En we zijn benieuwd. En kijk niet zo autoritair :-) Of wel. Even dan. Bye!