donderdag 27 september 2007

Freud onderlangs (door Frank)

Mooiste taalfout van de dag.

Ik heb even een middagdip. Dus ik gooide die term in de zoekmachine, voor tips, trucs, etc. En vond dit stukje:

"Allemaal heel leuk op stage maar van de ene op de andere dag ga je 8 uur op kantoor zitten, stagelopen :). En dan tegen een uur of 3 slaat de middagdip aan. Boner..."

Met een plaatje van Cup-a-soup ernaast.

Ik weet vrijwel zeker dat ze 'Bummer...' bedoelt. Als in 'Balen...'.
Maar er staat 'Boner...'.
Als in 'Stijve...'.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel verleidelijk om hier op te reageren Frank. Maar ik doe het niet. Hahaha

Anoniem zei

:-))

Anoniem zei

Zou het toevallig zijn dat het enige commentaar op dat stukje, van ene Ilona, luidt: 'Hoer herkenbaar'??

Anoniem zei

Dat had ik nog niet eens gezien. Het wordt mooier en mooier.