zaterdag 24 november 2007

Verhuizing

Vanaf morgen is er in ons gastenverblijf hier op Canna een nieuwe inwoonster! Tessel zwaait nog vanaf de boot (Tessel, dankjewel voor je stukjes!) en naast haar vaart de aankomende boot met met...

Sarah!
En dit zegt ze over zichzelf:

Mijn naam is Sarah van Kerkvoorde, ik ben 17 jaar en dus een tieniger. Ik woon in Zandhuizen, een gat met 200 schapen, 25 huizen en een cafe. Ik heb een zus, een broer en een broertje. Mijn ouders zijn beide leraar maar ik heb geen enkele aspiratie om op dat gebied in hun voetsporen te treden. Mijn school heet het Linde College, ze hebben net een nieuw logo in het PAARS! We lijken wel een kinderdagverblijf. Ik zit in 6 atheneum, Cultuur & Maatschappij met gezellige klasgenoten. Volgend jaar wil ik een jaar au pair zijn in Engeland en daarna geschiedenis studeren. Ik schrijf voor de Lemniscaatkrant en zit bij de schoolkrant, maar die is dood. Verder werk ik in een kledingzaak in Kampen en heb ik geen sportieve kwaliteiten. Ik fiets wel elke dag 13 kilometer naar school, wat echt heel stoer klinkt als je dat tegen randstedelijke kindertjes zegt. We hebben geen huisdieren, wel kippen en een parelhoen. Ik ben bang voor honden.

Sarah -meer dan hartelijk welkom, en dank je wel dat je voor ons wilt gastschrijven! We zien uit naar je eerste stukje morgen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat klinkt nu al goed.

Anoniem zei

Ze werkt in Kampen! Waar Sinterklaas aan kwam! Dus ze kan vast voor ons een goed woordje doen.

Welkom, welkom, kom binnen, trek lekker je schoenen uit. We zetten ze bij de verwarming en zingen een liedje.

Anoniem zei

Sarah nondedju, zei je Zandhuizen? Zei je 200 schapen? Vergeet je niet de 41 runderen waaronder het oudste koetje van Nederland? En de enige twee ossen die ons land telt? Zandhuizen is heel bijzonder.

Anoniem zei

Hé Sarah, welkom. Ik lees je ook in de Lemniscaatkrant met veel plezier.
En Tessel, dank je wel!