zondag 23 december 2007

Canna hartje lijstjes II (Burberry, door Jeska)

Een paar jaar geleden was er ineens een sjaal met schotse ruit in de mode. We (ik en mijn lief) woonden in Rotterdam en kwamen de sjaal daar met grote regelmaat tegen. Dat vonden we erg opvallend dus besloten we te gaan tellen hoe vaak we het ding zagen. Maar de geheimzinnige ruit, later verman ik dat het Burberry heette, kwam plotseling in verschillende vormen terug. Dus mijn toptien lijst is:

De (Burberry) sjaal vermomd als:

1: Broek
2: Handtas
3: BH + Onderbroek
4: Schoenen
5: Blouse
6: Hoed
7: sierkussen
8: Sokken
9: stropdas
10: en deze week ontdekte ik hem als Kerstbal (echt waar)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuk lijstje!
De Burberry ruit zie ik het liefst met Rachel Weisz erin. Ik heb trouwens ook paraplu´s en petten ervan gespot.

Ludo zei

Ik zie het liefst dat alle mooie vrouwen zich verre houden van Burberry. Is niet goed voor de productie van testosteron bij welke man ook. Alhoewel er vast wel Burberyfetisjisten zullen zijn, maar die wil ik niet kennen.
Hoi Kees.

Anoniem zei

Minne, mínne verrader…