maandag 24 december 2007

Person of the Year (door Alexander)

Wie is dit? Nee, dit is dus niet Vladimir Poetin, de Person of the Year van het tijdschrift Time. Dit is mijn persoonlijke Persoon van het Jaar. Morgenochtend lees je hier wie het is en waarom hij Het is.


Update (25/12, 17:17):

Vanochtend werd ik zeer verkouden wakker en inmiddels voel ik me astmatisch, omdat ik nauwelijks het gevoel heb dat ik zuurstof mijn longen in krijg. Om te ademen moet ik mijn mond openhangen en de lucht die ik dan inadem bestaat - wegens kerstige feestelijkheden hier ten huize - uit sigarettenrook, doordringende etensdampen met zware rodewijnsaus- en wildgebraadwalm en een heel klein beetje uit zuurstof. Eerste Kerstdag valt me dus enigszins zwaar, jullie houden mijn verhaal te goed. Ik wens jullie desalniettemin wel veel moois voor de kerst.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Beterschap, Alexander, en veel heldere adem gewenst.

Anoniem zei

Sterkte!

Anoniem zei

O gruwel. Eucalyptusblaadjes Alexander, ze hangen hier, met kerstlampjes erin. Maar ik haal de lampjes er met liefde uit, en trek van de blaadjes een heilzaam dampend kopje eucalyptusthee. Neus erboven en de adem gaat.