woensdag 12 december 2007

Goeiemoggel (door Ludo)

De meiden zijn naar school, mevrouw Abbink naar het werk, de laptop staat op tafel -aan en ingelogd op Canna-. Ik kan 'aan het werk'.

Niet dus. B. Belt hoe ik dit datje en deze ditjes geregeld heb, want dat is hem nog niet helemaal duidelijk.
Oké, dan zal ik dus nog even E. bellen, want E. moet weten van dit datje en deze ditjes. B., ik bel je zo snel mogelijk terug.
E. is akkoord, B. nu ook en ik loop richting tafel, waar de latop nog steeds 'aan' staat en nog steeds is ingelogd op Canna.

Toch nog even een kopje koffie halen. Ik zit. Ik check ondertussen mijn e-mail. Had ik beter niet kunnen doen, want S. wil weten of ik de brief heb gelezen en welke actiepunten ik wil formuleren. Het kan wel wachte, maar het zit al in mijn hoofd. Beter dat ik eerst even terugmail. Datzelfde geldt voor de e-mail van E2. Afspraakbevestiging is verstuurd en nu wil ik naar Canna.

De standaardnokiatune klinkt -ik vind een andere ringtone erg, vooral omdat ik regelmatig, in elk geval eentiende van een seconde, kan denken dat het vast niet mijn telefoon is-
Het is mijn telefoon.
L. aan de lijn over E2. Ja, dat kan wel geregeld worden. En ik bedenk al tijdens het telefoongesprek met L. dat ik straks ook even ga bellen met F. en met M. Dan heb ik alle losse eindjes bijelkaar geveegd. Iedereen weer gelukkig.

Ik ben ook gelukkig, want ik ben vandaag vrij. Mijn koffie is koud en laptop staat intussen op stand by. Ik denk dat ik eerst nog even H. en F. ga bellen, dan ga bedenken wat ik vandaag op Canna ga schrijven en tenslotte iets van boodschappen in huis ga halen. Of toch eerst nog koffie? Wacht even, de telefoon gaat.....

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Geen medelijden! Jij bent de baas dus moet je ze opdragen je op woensdag alleen te bellen in geval van calamiteiten. Wat kook je vanavond?

Anoniem zei

stampot mous.

Anoniem zei

Goud wark, mien jong.

Anoniem zei

wel medelijden... want herkenbaar.

Ben vanaf maandag vrij en heb inmiddels 20 telefoontjes gepleegd, diverse mails gestuurd en her en der nog wat geregeld en heb inmiddels voor volgende week nog wat losse werkafspraken staan. Elke keer als de mobiele telefoon gaat neem ik op met naam en bedrijfsnaam. Maar vanaf de 21ste gaat het goed komen. Echt!