maandag 31 december 2007

Einde (door Edward)

Lieve allemaal,

sommige eilanden kalven af omdat ze van guano zijn gemaakt - guano is vogelmest.
Dat is niet het geval bij Canna. Toch gaan we verhuizen met z'n allen. Dit is de laatste Canna-dag, we bloggen voortaan niet meer.
Waarom?
Nou ja, van allerlei, maar vooral omdat we eigenlijk slechts een paar maanden zouden logeren op Canna, en toen werd het een half jaar en zo is het.
Dit weblog blijft wel online staan, maar we zetten onze schrijfwerkzaamheden ergens anders voort. Vandaag van iedereen nog een laatste stukje, en dan hopen we jullie allemaal weer tegen te komen, hetzij als lezer, hetzij als vlees, been en bloed.

Dank jullie wel voor jullie meelezen, voor de reacties, en wat mezelf betreft:
heeeel heeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel dank en hartelijks voor Alexander, Bibi, Ludo, Frank, Kees en Jeska. Jullie zijn geweldig.

En natuurlijk voor iedereen een fantastisch 2008!!!

10 opmerkingen:

Unknown zei

O, wat zal ik jullie allemaal missen!
Veel dank voor alle leuke logs. Ik hoop nog vaak sporen van jullie te vinden, jullie ergens tegen te komen of desnoods over jullie te struikelen.
Alle goeds en veel geluk,
Bertie

Anoniem zei

Dank je wel Bertie - heel veel groeten en goeds van ons allemaal en we blijven je Kophieps volgen!

Richard zei

Edward - dit is al de tweede keer in een jaar dat ik afscheid moet nemen van je weblog. Ik weet niet of ik nog meer kan verdragen.

Gelukkig is het jaar bijna voorbij.

Alle Cannagasten erg bedankt voor de afgelopen maanden!

Anoniem zei

Nee toch, zeg dat het niet zo is!
Ik ga jullie schrijven volgen, waar dan ook. Bedankt voor al het moois en alle inspirerende gedachten die jullie via dit blog mijn hoofd instuurden.

Anoniem zei

Ik wil jullie ook nog allemaal de groeten doen namens Mathijs! Mede-Cannaër van het eerste uur, hij wenst ons allemaal een heel goed 2008!

Anoniem zei

Dag Richard - ik beloof je dat ik dit jaar niet nog weer eens op zal houden met een weblog...
In elk geval heel hartelijk dank voor je aanwezigheid en lezen, en gelukkig gaat het jouwe wel gewoon door!

Anoniem zei

Ingrid, heel veel dank dat je ons steeds bent blijven volgen!

Anoniem zei

Hoi Bertie, Richard, Ingrid, ook dank namens mij dat jullie een half jaar lang zijn blijven lezen. Maak er een goed 2008 van!

Anoniem zei

Ach nou toch... Maar ik kom jullie natuurlijk nog tegen.

Veronica

MetDeZachteG zei

oh. jammer, maar ik maak toch nog een link naar jullie. heb ook nog een foto van Sef Hoenjet, zal er anders een apart blogje over maken en verwijzen naar jullie prijs voor zijn woord 'grootbek'.

groetjes en succes/plezier met andere werk/schrijfzaamheden,